Groenland 2012 - Reisverslag uit Sisimiut, Groenland van Stefan Hemmen - WaarBenJij.nu Groenland 2012 - Reisverslag uit Sisimiut, Groenland van Stefan Hemmen - WaarBenJij.nu

Door: Stefan Hemmen

Blijf op de hoogte en volg Stefan

19 Mei 2012 | Groenland, Sisimiut

Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

Ja we zijn weer op stap. Dit keer geen warmte maar de kou, Groenland.

Ik zit hier al weer een tijdje maar nog geen grote avonturen beleeft. Alleen druk geweest met het weer vlieg klaar krijgen van 2 heli's welke hier overwinterd hebben.

Dus het is hier net als een gewone normale werkdag in Nederland. Op staan ontbijten en werken.
Alleen fiets ik hier niet naar het werk maar is het lopen. s'Ochtends is het een makkie, heuvel af. s'Avonds daarin tegen moeten we de heuvel weer op en dat is 100 meter omhoog lopen met een hellingspercentage van zo'n 50%..... Dus goed om de been spieren te trainen!

Maar om jullie nog een beetje een sfeer impressie te geven staan er hieronder ook nog wat foto's. Toen we hier aankwamen lag er nog meters sneeuw, maar dat is ondertussen al flink aan het wegsmelten. Het zonnetje schijnt hier lekker op het moment, als er geen wind is kun je zelfs lekker buiten zitten. Maar we hebben vorige week ook een paar dagen gehad dat het mistig en koud was en dat het zelfs de hele dag door zo'n beetje sneeuwde.....

Voor de rest weinig nieuws hier,

Gr uit het hoge Noorden

Stefan

• 25 Mei 2012 - 18:48

Henk En Jannie:

hoi, hoestie? je zou maar even weg zijn....duurt al een eeuwigheid. zondag is de eerste echte "barbekjoe".....en jij bent er niet! mag het wel doorgaan???
    wat een lieve, leuke puppies. kun je er niet eentje meenemen? leuk voor de rest van de buurhonden!
    groetn uut MM

• 25 Mei 2012 - 19:29

Stefan:

Dat even is wat langer geworden.... Als het meezit ben ik over een week weer thuis.....
    Dus jullie moeten de eerste BBQ maar zonder mij zien te redden, zal dat gaan of kan Henk het vlees halen niet zonder mij?
    Ja schattige puppies, zal kijken of er eentje in mijn tas past.