Thuus - Reisverslag uit Nuuk, Groenland van Stefan Hemmen - WaarBenJij.nu Thuus - Reisverslag uit Nuuk, Groenland van Stefan Hemmen - WaarBenJij.nu

Thuus

Door: Stefan Hemmen

Blijf op de hoogte en volg Stefan

23 Juni 2011 | Groenland, Nuuk

Hallo daar,

Ja ja ben weer thuis. Gelukkig wel anders zaten we nu nog rond te dobberen opweg naar huis, maar heb de snelle manier genomen, het vliegtuig.

Vanaf Goose Bay Canada, naar Halifax. En hier vandaan naar Newark, New York, maar dit ging minder soepel dan we hadden gedacht. We dachten we zijn op transit en gaan de V.S> niet binnen dus klaar. Maar nee..... Die paranoïde Amerikanen willen dat ook al ben je in transit, je ook een visum aanvraagt. En nou was onze overstap in Halifax naar New York, niet echt lang, dus dat ging niet meer voor onze vlucht. Maar gelukkig konden we door geboekt worden op de volgende vlucht. En het visum kon je gelukkig zo via internet aanvragen!

Dus toen van Halifax, naar New York, en ja we hebben Central Park, het Empire State Building, en het Vrijheidsbeeld gezien, dus dat kunnen we ook weer afstrepen. Het was alleen wel van uit het vliegtuig :)

Op het vliegveld viel het ons op dat ze nou niet echt vriendelijk en vrolijk waren die Amerikanen. En was niet de enige want toen ik op Schiphol mijn treinkaartje aan het kopen was stond er achter mij een echtpaar dat ook in het vliegtuig zat en die zeiden het zelfde.

Maar goed we zijn weer veilig thuis. En ja heb ook wat foto's geplaatst van onder andere de ijsbeer. Zo enjoy.

Stefan

• 26 Juni 2011 - 12:15

Dirk En Marietjem:

mooi stefan dat je weer veilig in emmen bent wat een prachtige foto,s wat aandoendelijk de foto van dat kleine ijsbeertje die vond ik het mooiste , nu maar weer met beide benen op de grond, wij vonden het heel leuk al je reis verslagen bedankt daar voor.